Friday, September 24, 2010

Surpriseeee....!




Salam,

Memula thanks dulu pada mak yang sudi buatkan kek marble cheese ni untuk bos aku..entry ni aku update memang pagi nie ha..aku datang awal k..bawak kek ni..nengok sampai opis baru sibuk nak buat note kecik tu nak tampal kat bekas kek..hahaha..

By the time aku buat entry ni, kek dah ada dalam bilik bos ok..ni aku rasa macam dia dah sampai kot, cam dengar dia bukak pintu..tapi aku dah tutup pintu bilik aku..huhu..jadik mesti dia ingat aku takder kat dalam bilik...wahh, tak penah aku buat surprise gini rupa....:)

Actually kat sini takder istilah membodek bos pun..dia dengan aku pun kurang cakap cuma aku senang kerja ngan dia yang memang menyenangkan aku..kat sini ia lebih kepada berbudi bahasa..:) dia macam2 dah bagi kat aku, maksudnya bagi duit, bagi souvenir, melawat zara sakit, macam2lah kan...so takkanlah aku nak buat bodo je..at least bagilah ingatan sikit..bagi kek je boleh makan share2 ngan wife, ngan anak2 ke, sedara mara ke, kawan2 opis ke, kata musim raya kann..

Sebelum antar ke bilik dia tadi, ntah baper kali aku check kek tu, takut ada semut ke, rambut ke kan...aku tau bos aku posa arini, tapi harap dia suka la ek...itu je aku mampu bagi....yang penting ingatan....:)

p/s-kat kad tu aku sengaja tulis dari nurulhuda dan keluarga..takla ketara sangat dari aku, cam gedik je nanti kan..haha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...