Tuesday, September 21, 2010

Sedih dan terharu

Salam,

Aku beli majalah Seri Dewi Keluarga bulan Oktober 2010 cover depan gambar Dato' Siti;




Selak-selak majalah nie terbaca ruangan personaliti - arwah dato sosilawati..huhu..sedihnya..

Antara petikan artikel ni; 

"Saya bekerja keras selama ini pun adalah demi anak2 juga. Selagi saya mampu untuk bekerja, saya akan bekerja bersungguh-sungguh dan apabila tiba masanya, saya akan serahkan kepada anak2 pula..."

Sedih..:( cuma berharap agar kes bunuh ni dapat diadili seadil2nya......

2 comments:

  1. arwah mmg kuat bekerja...mmg patut jadi teladan kat semua wanita supaya lebih cekal

    ReplyDelete
  2. betul...dia memang kuat bekerja dan dah ada kat kelas dia sendiri..harap anak2 arwah akan teruskan apa yang dia dah ada sekarang..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...