Sunday, September 05, 2010

Ni kira marketing ke?

Salam,

Raya dah nak dekat pun..tapi soal makan tak payah tunggu raya pun takper kan..
Serius last  year nak dapatkan benda ni punyelah payah..nak2 lagi aku ni suka last2 minit, jenuh mulut mak nasihatkan suruh beli dari awal, tapi aku ni ikut gak kepala sendiri..Mentang2lah duduk parit raja, jadik perasan senang dapat..so, this year aku takmau lambat2 lagi dah..takut banyak sangat permintaan dari orang ngan aku terlepas peluang pulak..


Kali nie ada jumpa sorang kakak tu dan tempah je kat dia..kakak tu buat sendiri..actually kakak ni jual kerepek2 ni kat pasar malam..aku dok usha je kakak ni ngan dah niat dari awal untuk raya aku memang nak beli kerepek dari kakak ni..alhamdulillah Tuhan permudahkan niat aku..confirm sedap..dah kunyah nak kunyah lagi..hehe

So, aku pun taknak lah citer panjang2 kan..bagi sesiapa lah yang berminat la kan..tak kira raya lah, selepas musim raya pun boleh kalau nak tempah..kalau nak la..incase kat tempat korang semua susah nak dapatkan kerepek pisang atau apa je jenis kerepek..boleh request..permintaan sepanjang masa, manalah tau kot2 ada yang ngidam nak makan kerepek tapi susah nak dapat..hehehe..i'allah dalam tempoh terdekat aku akan komersialkan..tunggguuu ok..

Harga? Berpatutan..sapa nak boleh email kat zarakiddies@yahoo.com
Tq..

Eh, ni kira aku marketing ek? :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...