Friday, September 03, 2010

Syurgamu Ramadhan


Salam,

Nengok citer ni tak? Nengok lah..rugi tak nengok..serius aku rasa ni pun antara drama yang best..aku kalau tak best takdernya nak tunggu sampai 10 lebih, baik tdo awal..cuma citer2 terpilih je yang aku betul2 sanggup nengok..Tapi ni pun kadang2 tertdo gak kalau dah letih sangat, in case kalau aku terlepas, aku nengok lah ulangannya kul 4.30 pagi..

Aku bagi kredit kat semua pelakon2nya memang best la..and zarina sebagai isteri yang gedik dan jahat dalam citer ni memang menjadik sangat lakonan dia..lepas ni confirm banyak pengarah nak amik dia berlakon..
Aku yang nengok pun naik benci and meluat gilerr ngan dia...Citer ni setiap hari selasa, rabu and khamis pukul 10.30 malam..
So tak boleh terlepas pasal nak tau apa akan jadik ending citer ni nanti..bila lah mak dia nak lembut hati kan..so nengok eh, jangan tak nengok...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...