Wednesday, September 15, 2010

Sudah kembali ke ofis

Salam,

Ok, raya dah abis...cukup dah..cukup ke? raya ok ke? ok kot..boleh la..:)
Patutnya aku cuti 3 hari je..apa kes? aku tambah lagi cuti 1 hari semalam so total cuti raya ni 4 hari..tak boleh tahan lor pasal mak, abah, wan n yana nak g pontian umah makcik aku, takkan aku tak g kot..lagipun bos2 masih cuti lagi, so takper la..hehe.


Tapi hari ni.....aku sudah kembali ke ofis...jangan mimpi nak sambung cuti lagi..cuti dah tinggal sikit ni..staf2 masih ramai cuti lagi..sunyi sepi lagi..
Duduk diam2 kat ofis 'settle'kan sikit2 kerja yang patut.
Oh..boringnyaaa...huhu.

Ok, aku nak masukkan gambar2 raya kat melaka..aritu dok janji tapi tak letak2 lagi kan..tak banyak pun sikit je..raya ni bawak gak netbook balik umah mak, letak bawah bantal lagi, konon2 nak update blog ke facebook ke, konon2 nak buat live update macam blogger lain..tapi cam hampeh..

Giler penat..balik raya, dapat bantal je terussss zzzzzzzzz...update dalam mimpi jelah..
Serius aku cakap, dari raya pertama sampailah ke raya kelima satu rancangan tv raya pun aku tak dapat nengok..tak berpeluang nengok...boring..
Tapi nasib baik gaklah most of the movies semua aku dah nengok, jadik tak la heran sangat...

Ok dah..jap lagi aku sambung update lagi ek...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...