Tuesday, September 21, 2010

Makan selagi boleh


Salam,

Hari nie tempat kerja buat majlis sambutan hari raya..so sorrylah takder gambar yang diambil semasa membuat kerja..aku kena cedokkan kuah soto bagi kat kengkawan..dari pagi sampailah ke pukul 1..panas dan berpeluh2..huhu..bila ada majlis cam gini seronoknya g dari satu khemah ke satu khemah tapau makanan..seperti biasa, aku bukanlah pemakan sangat..jadik takler nak menapau banyak..ni je aku bawak balik..tu pun 2 kali trip aku bawak naik opis..mesti orang2 yang nampak aku bawak beg ngan kotak siap ngan makanan nie ingat aku pelahap kot..mungkin diaorang ingat aku g ke setiap khemah amik setiap jenis makanan....tak ada maknanya lah.....aku amikkan orang punye adalahh..

Aku bawak balik tu je yang dalam gambar tu..sikit je kot..dari khemah sendiri aku bawak balik soto (nasi impit) ngan mihun soto..dadih tu orang yang bagi..nasi beriani memang aku yang mintak..lagipun khemah diaorang belakang khemah kitaorang je..ada lauk kambing tuhh..

Sebenarnya la kan, aku ni tak berapa nak makan kambing konon2 takut kolestrol naik, tapi baru2 nie aku ada terbaca dalam paper ke magazine yang bagitau kambing bukanlah punca kolestrol tinggi...tapi kalau nak tau lebih lanjut kena google carik maklumat la kan, betul ke tak?

Selagi tak abis raya ni, selagi tulah akan ada je jamuan2 raya, open house la...waaa..sila jaga perutt.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...