Sunday, September 05, 2010

Bila aku tak suka

Salam,

Aku tak tau nak luahkan camana tapi aku tak suka lah bila orang nak provoke anak2 aku..samaada dengan niat nak bergurau aku tak pasti lah kan..tapi aku tetap tak suka pasal ia akan menganggu fikiran budak2..

Macam cara cakap tu lebih pada nak jeleskan anak aku lah..tak baiklah buat cam gitu, kalau yang jeles2kan anak aku tu budak kecik takperlah, aku leh terima lagi pasal budak tak matang kan..Ini yang cakap cam gitu mak orang, dah matang..anak2 zaman sekarang ni bukannya jenis cam aku zaman dulu2, naif ngan terima apa saja..anak2 zaman sekarang ni semuanya bijak2 belaka, ingatan tajam lepas tu sepatah kita cakap, sepuluh patah diaorang boleh balas.

It is not so good la..better think before cakap..
Bila korang dah jeleskan dia ngan perkara2 yang tak best, tugas aku pulak nak neutralkan perasaan ngan fikiran dia yang terganggu tuh..
So please aware, kids nowadays bukan cam dulu2..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...