Monday, September 20, 2010

Ibu, kita nak mainan boleh tak?

Salam,

Nama pun budak kecik kan..kalau tak mintak mainan memang tak sah..hehe..jadik sikit dari duit raya diaorang aku belikan lah mainan, yang lebih of course lah aku simpankan..
Zarif biasalah, kalau dah sampai kat tempat mainan berpinar mata ngan rambangnya nak pilih mainan yang dia nak..tapi sebijiklah perangai aku..
Kecik2 dulu pun mak abah selalu bawak aku n mai g beli mainan pastu suruh kitaorang pilih sendiri..kata budak pompuan kan, sokmo memilih mainan masak2 jek..ni budak laki aku pun tak tau nak suruh pilih apa..
Zara pulak, memula aku nak bagi dia mainan masak2 pasal nengok dia kat umah mai aritu sakan main ngan nasya, last2 dia amik sendiri mainan bola..ha bolehlah..:)


Amik gambar dalam keterpaksaan dan keterujaan..hahaha..sebenarnya diaorang dah tak sabar nak bukak mainan tu, tapi aku yang paksa amik gambar dulu...:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...