Sunday, September 26, 2010

Tak berapa penat

Salam,

Serasa gatal2nya tangan nie bila tak dapat update blog sampai la ni baru dapat merasa laptop...:)


Pagi hujung minggu aku n family jugak mak n abah g melaka nak beraya sambil nak ziarah makcik aku (adik abah aku) yang nak ke mekah 11 oktober ni..
Kalau jalan suka je, lagi2 kalau dapat g melaka..beberapa kali g melaka pun takper, lagi best kalau g melaka tu dapat singgah kat jusco....asal ke melaka mesti g juso...wajib tu..kalau tak singgah rasa cam hati tak senang..haha..bukan jusco baru, tapi jusco lama..jusco baru besar sangat tak larat nak jalan, g jusco kecik je..yelah kat bp takder jusco..naper ek tak buat jusco kat bp..


Ada member aku pernah tanya, ada apa kat jaya jusco? best sangat ker? erkk..cam tak caya dia tak penah g jusco or singkatannya jj..kena g dulu baru tau best ke tak, kannn..dia penah cakap bp mall pun ok apa...ohhh..sangat lain dan tak sama...huhu..


Ok..ok...nanti aku upload la gambar2 ke melaka..ala gambar santai2 je..kalau tak amik gambar cam tak best..aku rasa aku perlukan jugak la kamera DSLR..perlu rasanya..tapi bukan sekarang la..mana tau ada rezeki sekelepuk next year..doa2 lah ekk..


Lagi, zara cam tak baper sihat arini, but bila dah sampai umah makcik noli, terus ok..but cam on off la kan..la ni badan dia cam dedar sikit..aku dah bawak klinik pas magrib tadi pasal nafas zara cam berbunyi n dia nafas ikut mulut..actually dari last week, but after that dia ok, normal semula..this week jadik lagi..tapi dia aktif cam biasa, makan semua ok except tdo cam ada dengkur sikitla..


Dr kata  kalenjar limfoid dia membengkak, macam biasa jangkitan kuman laa..so dr bagi ubat demam n antibiotik bagi kurangkan bengkak..dr kata takder apa dan takder kaitan ngan semput or asma..
Cuma bila dah membengkak tu dia dah menganggu sikit laluan pernafasan, but takder serius........


Okla, going to sleep sambil pantau2 zara ni..harap dia ok n esok boleh g taska cam biasa...but enjoy sangattt today...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...