Saturday, September 25, 2010

It's weekend again..

Salam,

Aku memang suka weekend..suka sangatt...tapi sukanya aku dengan weekend ni tak macam zarif..

Zarif punye suka cuti di hujung minggu sampai bangun di awal pagi..siap kemas2 tilam tempat dia tdo..siap kejutkan aku lagi..almaklumlah tak buleh sembahyang kan, tdo la lama sikit..itupun lum cecah pukul 8 pagi.."ibu, bangunlah...kenapa ibu bangun lambat? kenapa ibu bangun yang ketiga?..abah yang kesatu bangun, kita yang kedua..ibu yang ketiga.."
Nengok la dia...padahal cuti nie..dia tak tau, hari2 biasa aku bangun awal..huhu..
Cuba hari sekolah dia bangun awal cam gini, kan bagus..:)

Dia punye semangat, siap bukak langsir bilik la, kira memang semangat gilerla..suka betul dia dengan cuti..:)
Yang lagi best tu, dia ajak mrhubby keluar g jogging..haha..bila mrhubby nak g beli bfast n paper, dia siap cakap, "kita jogging n naik basikal la abah..asik2 nak naik keta je, cuba abah exercise.." laser mulut ek..

Actually dah ada plan hari ini, tapi terpaksa dibatalkan atas sebab2 yang memang aku tak tak buleh nak buat..so gonna have another plan..:)

Selamat berhujung minggu & selamat beraya gak...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...