Monday, September 06, 2010

Monolog

Salam,

Kiranya betul ni ketentuan dari Tuhan, takperlah aku redha..tapi aku perlukan masa..bukan senang nak terima..
It's really hurt me..huhu..takper..belajar untuk redha..belajar untuk menerima segala ketentuan Tuhan...Mungkin ada sebabnya..
Tiba2 hari ini, saat ini aku langsung tak berminat, takder hati nak beraya..kalau boleh nak pejam mata nak buat magic biarlah hari raya tu tahun depan, bukan minggu ni...Kalau boleh nak kerja, tak mau cuti pun..
No heart, no feeling, rasa bersalah yang amat sangat pada semua orang..
Totally I feel lost.....................
Apa lagi Tuhan nak duga aku?
Nak suruh aku jadik kuat ngan tabah camana lagi?
Aku cuba dan akan sentiasa cuba bertahan selagi boleh....................


 gambar ihsan google image

-Tak perlu komen apa2, pasal ia akan buat hati saya lagi parah dan bertambah kecewa..:( 
-Kalau boleh nak jadik budak kecik, kalau bolehla..nak main je dan taknak fikir masalah..

Kesimpulannya : Takmau raya..:(:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...