Wednesday, September 29, 2010

Tak takut patah lagi ke?

Salam,

Semalam ikut mrhubby pilih kasut futsal baru..mrhubby sekarang dah ada semangat baru sejak kes ini.

Semangat betul dia nak main futsal weekend ni. Aku cuma pesan 'baik2 ye..jangan kisah lama berulang..bila dah susah, takder kawan2 pun yang tolong..'

"Takper, abang takjadi goalkeeper la, abang main bahagian lain.."
"Ok..takper..saya ingatkan je.."

Trauma kisah lalu tu tak boleh lupa..walaupun sikit je tapi memberi kesan ok..so disebabkan aku taknaklah dikata isteri yang mengongkong, jugak taknaklah dikata tak menyokong suami..maka, dengan baik hatinya aku ikut dia g beli kasut futsal...


Eh, kasut ni bukan beli lain2 eh..ni nak tunjukkan kasut lama ngan baru dia..ala jenama biasa2 je..bukan aku yang amik gambar ni..mrhubby yang amik, yelah orang seronok dapat berfutsal semula..tu yang nak tunjuk kasut lama ngan baru..hehe..

Dah beli kasut baru tu, harap2 bolehlah dapat no 1 lawan ari sabtu ni..jangan pulak kalah..hihi.

Punye semangat dia, latihan 3 malam berturut2 tu sejak malam tadi..tak agak2..kalau kalah gak tak taulah..

p/s-nak nengok citer sundel bolong malam tadi pun tak jadi..takut pasal mrhubby balik lambat..budak2 pulak dah tdo..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...