Friday, September 03, 2010

Dah takder jiwa

Salam,

Raya dah makin hampir..setiap hari g kerja cam dah takder jiwa dah..huhu..walaupun aku sendiri tak berapa rasa nak beraya sangat tapi persekitaran aku membantu membangkitkan rasa2 nak raya tu..
Lagi2 lah duduk kawasan kampung kat pt raja ni..malam2 kalau keluar terasa betul la bila nengok ada umah2 yang dah siap pasang pelita semua..terus rasa syahdu2 gitu..huhu..
Setiap jalan kampung dihias cantik2 menunggu kepulangan anak2 next week..serius, aku rasa beruntung gak duduk kawasan kampung ni, rasa tradisional la kan..

Ditambah lagi setiap malam ada bazar ramadan kat pt raja ni..bukan bazar yang jual2 makanan untuk berbuka tu, ni jual2 cam2 benda untuk persiapan raya termasuklah kuih2 and kerepek raya..Kan kelmarin kat buletin 1 tv3 ada keluar citer pasal bazar ramadan ni..serius seronok walaupun aku lum berkesempatan menjejakkan kaki lagi..ramai orang laa, tapi itu yang buat meriah..
Bila g kerja lak, member2 pasang lagu raya, pastu diaorang bawak kuih2 raya la, kerepek raya yang orang tempah semua,isi borang cuti nak raya lagi, so disebabkan itu semua, aku yang tak berapa rasa nak beraya, terus cam..."bila nak cuti raya ni?" hehe..

Muka masing2 semua pun dah cam apa jer, nak buat kerja pun cam nak dipaksa2 je, itupun next week dah ada staf yang start amik cuti tau..uhhhh..
By the way, arini aku dah dapat kad n duit raya dari bos yang baik hati...:), cuti aku juga sudah di'approve'..:)
Alhamdulillah, terima kasih..dia memang bos yang baik (bukan sebab dia bagi duit raya tau)..Tapi dia memang baik, n dia bagi duit raya bukan pada aku je tapi untuk zarif n zara sekali..Alhamdulillah..Mudah2an bos dimurahkan rezeki sentiasa..Amin..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...