Friday, March 04, 2011

Bekal guna Small Round Saver

 Salam,

Pagi ni punya bekal, aku bawakkan masing-masing fish finger..so melaram la dengan bekal baru..zarif dari semalam nak bekal merah, zara kaler kuning..aku amik hijau..mrhubby takder bekal..bekal ada tapi dia takmo bawak pasal dia tak biasa makan pagi..

Pasal aku beli tupperware ni bulat, ingatkan takmuat la fish finger ni..sekali bila dah goreng, letak dalam bekal - eh, muat la pulak..rasa cam best sangat..:) siap boleh letak lebih lagi..

Small Round Saver ni ada 4 kaler..Sekarang harganya RM37.80..kalau berminat boleh oder kat saya ok atau pergi terus ke;




Nak support anak bawak bekal, jadi aku guna produk tupperware..tupperware kan colorful boleh meransang minda anak-anak..Budak-budak kan suka benda yang colorful..sambil-sambil tu kita boleh masakkan diaorang makanan berkhasiat..ye tak?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...