Sunday, March 20, 2011

Bila dah penat sangat..

Salam,

Semalam kan pergi JB ada jemputan kenduri kawin..bertolak ke JB pun dah nak dekat pukul 2 petang, sampai sana lebih kurang sejam je. Lepas makan2 kat umah orang kawin, terus jalan-jalan kat JB..Ala, bukannya keluar dari keta pun, setakat duduk dalam keta, pegi nengok2 kawasan aku membesar time kecik-kecik dulu..(Aku membesar kat JB, sampai darjah 2 pindah balik Batu Pahat).

Konon malam tadi nak la update blog tapi hampeh, penat sangatt.Tapi dapatlah nengok cerekarama yang kelakar malam tadi..Itupun sambil2 terlelap jugak tu..Habis nengok tv, apalagi terus la zzzzzzz..

Part yang paling best dan paling syiok sendiri bila dah penat kan, mimpi la..Kali ni aku couple pulak dengan pengarah citer Khurafat tu.. perasan giler..Syamsul Yusof couple ngan aku eh?..:) Siap main kenyit2 mata lagi..Punyelah seronok dengan mimpi tu, sampailah aku tersedar si zara nangis nak susu..huhu....

Dah tu je nak citer..takder maknanya aku nak couple dengan si Syamsul tu..ntah naper boleh termimpi dia pulak padahal aku tak minat pun..huhu..lainlah kalau Remy Ishak..:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...