Tuesday, March 01, 2011

Kelam kabut

Salam,

Ya Allah, tak taulah apa nak jadik dengan kitaorang pagi ni..serabut dan kelam kabut..

Mau tak serabut, aku celik mata je nengok cuaca cerah kat luar tingkap..waaaaaaaaaaa..rasa nak nangis..nengok jam dah pukul 7.17 pagi, waktu yang sepatutnya aku dah mula on pc kat ofis...dan pada waktu tu tadi semua pun sedang elok tido lagi......Apalagi aku terus jeritt....

Semua pun dah tak tentu arah..dan paling best mrhubby ada penggambaran majalah sekolah pukul 7.30 pagi..memang cepat dia bersiap tadi terus cabut pergi sekolah, tapi dia mandi tauu..

Kitaorang ditinggalkan kat umah dulu, lepas tu dekat pukul 8 baru dia amik kitaorang hantar ke destinasi masing-masing..Hasilnya pagi ni aku slide pukul 8.12 pagi-LEWAT..
Terus aku amik borang datang lewat dan suruh bos besar sign..selamat sudahh..huhu..

Dan tak sudah-sudah mrhubby menyalahkan aku pasal tido lewat malam tadi, aku pulak salahkan dia pasal langsung tak dengar bunyi alarm jam..padan muka masing-masing, dahlah lambat saling salah menyalahkan pulak..

Itu je cerita pagi ni yang sungguh kelam kabut.....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...