Wednesday, March 09, 2011

Best atau tidak, tolak tepi..janji Remy Ishak..

Salam,

Aku tak kira samaada citer tu best ke tidak..asal Remy Ishak je aku kena nengok jugak..Kalau orang kata citer tu tak best ke, aku peduli apa..Kan dah kata kalau Remy Ishak berlakon je, mesti best la..(giler fanatik..ntah apa-apa..)

Sejak dia berlakon nur kasih, aku memang dah angau..kata minat kan, sampai termimpi-mimpi lagi..Walaupun aku penah twit kat dia, tapi langsung dia tak balas..takperlah, aku tak kisah, lepas ni aku akan twit lagi..hehehe..

So, this year, ada 2 movie harus atau wajib aku tonton..Tolong ye mrhubby, takder excuse - awak kena nengok jugak citer melayu..kena bawak jugak..Tapi kalau dah memang tak boleh g wayang jugak, kita tunggu kat astro first jelah..huhu..

Aku nak nengok movie CUN dan NUR KASIH..ohhh, tak sabar sangat ni..

 gambar dari ohbulan!

Hensem sangat ke Remy Ishak tu? Kawan aku kata cam bangla je, dia penah berlakon jadik bangla kan? Tapi aku peduli apa eh....:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...