Monday, February 07, 2011

Because of you..

Salam,

Ok, cuti dah abis dah..cukup-cukuplah time bergembira..mari kita kembali bekerja..hehe..

Dahla semalam baru balik dari melaka, kalau ikutkan badan ni sumpah penat dan malas nak pergi kerja..mau je sambung cuti lagi tapi disebabkan kerja yang banyak, dan cuti pun lama, agak melampau kalau nak sambung lagi kan, nanti tak produktif pulak..

So, nak ucapkan terima kasih pada dia kerana telah memberi semangat untuk bangun pagi jugak menceriakan hari aku hari ni...

 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Hehehe..thank you remy ishak..you inspired my day..:) Umpamanya aku bertemu secara realiti hakikatnya hanyalah dalam mimpi je..:)

Walaupun mimpi, tapi mimpi tu tak kejap eh, mimpi yang lama yang boleh buat aku terbuai-buai...hahaha..sah aku angau..mrhubby malas nak layan..tapi bagus gak, pasal aku bersemangat waja nak masuk kerja hari ni..

Yang pasti remy ishak dalam mimpi aku malam tadi sangat baik, sangat macho, sangat berbudi bahasa..
Aku suka...:)

Ok, dah itu je..Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...