Wednesday, February 02, 2011

Sakit oh sakit

Salam,
 
Aku masih batuk2 lagi, selsema pun sama, tapi taklah teruk macam semalam..dan yang tak bestnya mrhubby sudah berjangkit dari aku..nasiblah esok dah mula cuti..jadi, marilah berehat2 di rumah yea..tido sesaja..huhu..

Hari ni datang keja memang tak baper best, pasal ofis dah mula sunyi sepi..lagi satu terima berita-berita yang tak best, ayah kawan aku meninggal dunia hari ni, mak kawan aku yang lain pulak suspek kanser rahim tapi dah merebak2 dan peluang hidup cuma 6 bulan je..dan lagi satu kawan aku yang tengah pregnant kena warded pasal positif H1N1..so dia MC sampailah dia nak bersalin nanti (memang tengah tunggu waktu je..)

Oh, takutlah dengar semua ni..zaman penyakit macam-macam..Mencabarnya hidup sekarang ni..Sakit ada di mana-mana, kadang kita tak mintak, tapi Tuhan bagi..

Macam aku selalu cakap, aku taknak apa-apa, aku cuma nak kesihatan yang baik saja..dan buat masa ni aku belum bersedia kehilangan sesiapa...Sayang semua..

So, jaga kesihatan ye, tak kiralah kita muda ataupun tua...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...