Monday, February 14, 2011

Kaki dan tanganku semua lenguh-lenguh

Salam,

Penatttt!!! Wah, mengalahkan orang yang kawin pulak eh..Tapi serius aku penat ni..pagi ni boleh pegi keja lewat sejam..tapi aku dah maklum pada bos dulu yang aku lewat..plus aku batuk-batuk lagi..


Nasib la esok cuti, tapi pun takleh rehat jugak pasal kitaorang nak kena pegi KL..hantar mak n ayah mentuaku ke umah abang ipar..hari rabu ayah mentua ada checkup kat HKL pasal sakit kulit dia..ikutkan diaorang nak naik keretapi semalam nak g KL..tapi mrhubby takmo bagi diaorang naik keretapi..pepaham la kan orang tua....tak sampai hati pun ye gak..
Jadi kami sacrifice la..

Aku nak upload gambar pengantin tapi nanti dulu la eh..yang pasti letih semalam masih tak hilang lagi ni..

Dahh..aku nak sambung wat kerja ni (meskipun dua2 bos takder, outstation dan cuti tapi aku pekerja berdedikasi...huhuhu)..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...