Tuesday, February 15, 2011

Majlis kahwin

SABTU-12/2/2011 (PETANG)

Ha, abis je majlis nikah Biha pagi tu, petangnya diaorang pergi pulak majlis persandingan Usop kat sebelah perempuannya..nasib semua kat JB je...bagi settle semua, senang citer kan...nengok gambar lagi ni..aku still takder eh time ni..confirm sabtu petang tuh aku tengah layan citer Dil to Pagal Hai kat TV3..Mrhubby kan baru balik dari larian mahkota apa ntah pagi nya tuh..so katanya penat (alasan...)



 aku suka pelamin ni..sangat cantik dan simple..





Serius aku suka..so sweet..mungkin wife usop memang suka kaler pink eh..but truly mmg nice..rugi la aku takder kat sana time ni..


AHAD-13/2/2011 (AHAD)

Ok..this day aku ada..hehe..ni majlis sebelah pakcik n makcik aku kat dewan kg melayu..

 pelamin yang hebat dan cantik

 pakcik-pakcik aku..sibuk je budak tu, orang kanan ayah aku

 makcik-makcik aku, mak pengantin belah kiri sekali

 rai, yana n friends

 pilihan air..see, ada air limau ggurl (first time dengar..)

 taufufa..feveret ni..org johor mesti tau mkn ni..

 mrhubby suka makan kambing ehh..

 kids..semua berambut baru that day

 aku la kan...

Dan sadisnyaa...time nak amik gambar pengantin kat sini, bateri kamera boleh konggg...waaa..sedih..nak buat camana kan...tapi aku ada la amik gambar guna kamera hp yang seadanya...tak berapa clear la..tapi boleh la kot..huhu..next entry k...:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...