Thursday, February 10, 2011

Rasanya macam tak ok lagi kot...

Salam,

Pagi ni...
Dengan rasa rendah dirinya dan tebalkan muka maka aku pun berjalan dengan lemahnya ke bilik bos untuk mengambil fail dan surat-surat yang telah ditandatangan..

Jadi, di kesempatan itu, aku pun mohon maaf atas apa yang berlaku semalam..

Sapa tak tau citer, klik sini

Actually hati aku tak reda lagi..nak tido malam pun tak buleh..resah memanjang je..ya, aku bersalah..Memanglah bukannya kena hukum gantung sampai mati (kata mrhubby) tapi kesalahan yang aku buat tu memang memalukan diri sendiri la dan dah memalukan dia jugak sebagai bos aku di hadapan staf-staf lain yang terlibat..kannnn? :(

Macam aku tak reti handle meeting pulak kann..

 gambar hanya hiasan ; google


Ok..so aku pun mintak maaf la kat dia..

Reaksi dia?

Senyum...(macam senyum hambar, kelat, macam tak ikhlas pun ye gak kottt)
Lepas tu dia cuma tanya;

"You ada cuti eh last week?" Dan aku pun angguk lah kan.."Aah cuti sakit.."

Dah itu je ok....terus aku keluar dari bilik...

Takder kata it's ok, takder jugak kata takperlah, takder kata apa-apa pun..And dia pun takder masuk bilik aku lagi..So, aku assume di sini, bahawa dia memang kecewa dan marah pasal semalam..arggghh, aku stress tapi aku perlu fikir positif..yelah aku ni manusia kan..Mana ada tak buat silap..Dengan kesilapan la yang boleh menjadikan kita manusia yang lagi bagus..And I admit it's my mistake!

Tapi kan, aku sebenarnya lagi suka manusia terus terang..dan kalau nak marah-sila marah terus..ni marah simpan2 ni payahlah..main emosi dalaman..aku didera emosi dan mental jugak fizikal....haihhhh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...