Friday, February 18, 2011

KRU Forever...

Salam,

Pagi ni terdengar lagu Mengerti-KRU kat radio Hotfm (ada sesi ngan KRU ke kat Hotfm tadi?) ..dan tetiba teringat la kenangan dulu-dulu..ingat aku sorang je, rupanya member aku kat fb pun layan gak..huhu..sama je..ni semua waktu-waktu kitaorang sekolah menengah dulu..gila fanatik kat KRU..

So, tiba-tiba nak mengimbau kembali kenangan dengan KRU...Aku 'list'kan antara video lagu-lagu KRU kegemaran aku...(sebenarnya ada lagi, tapi ni antaranya la..)

MENGERTI

DI DALAM DILEMA

SALAH SIAPA

NEGATIF

OHH LA LA

ANEH

Oh lupa nak cakap..aku memang ada kenangan sendiri dengan KRU..waktu form 2, aku penah call KRU kat radio johor..kalau tak silap tahun 1993 la, waktu tu KRU nak buat konsert 'REKRUED'. Peminat fanatik la katakan..bila dah dapat cakap dengan norman dan edry (tapi tak cakap dengan yusry sebab yusry pendiam), happy giler, senyum sampai ke telinga bila dapat call diaorang.

Miss all the moments..pasal tu nama blog ni SWEET MOMENTS...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...