Monday, February 28, 2011

Kena cuti

Salam,

Hari ni aku kena cuti kecemasan, sebabnya zara demam panas petang semalam secara tiba-tiba. Dah pergi klinik malam tadi, dan dah bagi makan ubat pun. 

 Gambar malam tadi lepas balik klinik
 
Budak kat sebelah yg macam takder masalah langsung dlm hidup

Memang risau zara ni, pasal dia punya demam memang akan tiba-tiba panas..Aku memang kena alert kan..pasal takut dia sawan ke apa ke..risau tu. Malam tadi kat klinik check suhu dia 39.4..panas kann..

Dan agak kejam sikit bila nak bagi zara makan ubat, aku akan takutkan dia dengan hantu limah (hantu kak limah la..)..Sangat tak patut tapi cara tu sangat berkesan untuk dia makan ubat plus kena cakap2 la ubat tu rasanya sedap macam aiskrim la, ada la psiko2 secara positif untuk bantu dia menelan ubat..huhu..

Dan, hakikatnya zara demam sebab berjangkit dari aku yang batuk tak baik-baik hampir sebulan lalu..ermm..

Malam tadi jugak ayah mentua aku kena warded pasal suspek sakit kencing manis dia la..dia kan tak pantang makan..TAPI info terkini dari mrhubby  petang ni, ayah mentua aku dah boleh discharge hari ni pasal dr kata ayah mentua aku hanyalah allergik makanan..hai..macam-macam hal la..pening kepala..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...