Friday, February 11, 2011

Ibu, pisang ni bentuknya macam apa?

Salam,

Di suatu petang,
 
 Zarif: Ibu, cuba teka pisang ni bentuknya macam apa? (sambil dia kopek buah pisang)

Opss..tetiba aku macam blur..kenapa zarif tanya macam ni..otak aku dah pikir lain, dah pikir bukan-bukan..sapalah ajar si zarif ni benda yang bukan-bukan..risau sangat kalau dia jawab pisang tu bentuknya macam * sensored..*

Zarif: "Ibu, ibu tau tak pisang ni bentuknya macam apa?" (sambil tunjuk pisang tu kat aku..)

Serius aku diam dan angkat bahu je..

Zarif: "Cuba nengok betul-betul pisang ni bentuknya macam...BULAN...apalah ibu ni, tu pun tak tau.."

google

Oh ibu..kenapalah aku ni pendek akal ek..suka fikir bukan-bukan..lain kali bukak minda tu luas-luas sikit..huhu..zarif la zarif...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...