Thursday, February 24, 2011

Begitukah Cinta


Salam,

Memula aku tak nengok citer ni, almaklumlah citer ditayangkan dari pukul 7 mlm sampai pukul 8 kan..dah tentu2 waktu maghrib kan, kadang aku tutup tv lagi..alangkan citer tiramisu pun aku tak nengok..TAPI, baru dua hari lepas, entah kenapa aku tertengok lak citer ni, itupun on off..

Semalam dan hari ni aku nengok lagi..tapi on off la kan..macam best pulak..tau2 je diaorang dah kawin..tapi macam aku dapat info dari blog lain, citer ni ala-ala Ibu Mertuaku..Kira si lelaki tu anak orang kaya sanggup kawin ngan perempuan tu dan sanggup hidup susah..Aku memang suka citer-citer yang cinta2 ni..Pelakon dia pun oklah, si Nazim Othman tu pun hensem kan..:) kira berselera la aku nak nengok tv..Ainul Aishah pun ok la..

Ala, kalau korang tak nengok citer ni, ataupun terlepas episod2 sebelum ni, nengok je kat TONTON..




Lagu sungai lui-aizat antara lagu yang melatari cerita ni...what a wonderful song..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...