Monday, February 21, 2011

Putih itu suci dan bersih

Salam,

Tetiba aku rasa macam gatal dan nak bersanding lagi, aku nak pakai baju kaler putih..entah kenapa lately ni aku rasa sapa yang pakai kaler putih nampak cantik sangat..dan selebriti yang aku rasa nampak fresh dan lawa sangat pakai kaler putih (baju pengantin) adalah Nana..Ala, nana yang dj radio tu kan..


Ni putih ke silver ke tapi kalau sekali pandang nampak cam kaler putih..tapi serius gojes..simple dan menawan..Tapi tu selebriti kan..

Sabtu lepas mak n abah pegi kenduri kawin sepupu aku ni..buat sebelah laki pulak..sekali lagi aku suka..mungkin sepupu aku tu dan memang comel dan cantik, ditambah dengan bajunya yang lawa., kaler putih dan ada bias2 kaler purple..aku memang suka..:)

Kalaulah mrhubby tak keja sabtu tu, confirm aku dah g jb time ni..

 mak dan abah bersama pengantin

 pengantin cun..

 nice..

"Sayang, jom kita sanding lagi nak?"

*Eh, nanti aku nak pakai baju pengantin lagi sekali la, diapit oleh si debob dan si kenit itu..mesti cun kan..*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...