Tuesday, February 01, 2011

Ohh, please..........

Salam,

Me stress dan tak sihat..aku terpaksa sambung cuti lagi hari ni pasalnya memang tak larat sangat nak bangun pegi kerja..dengan sakit tekak, selsema batuknya lagi, nak pegi klinik pun tak larat..
Pepagi buta dah sms bos..alhamdulillah bos approve cuti..zara g hantar kat taska cam biasa. Mrhubby kena pegi sekolah buat kerja data dia yang tak sudah-sudah sampai bebila pun..
Nasiblah ada zarif kat umah dok tolong-tolong aku ni..aku memang tak bermaya sangat nak buat kerja, jauh sekali masak..blogging ni pun jap je (itupun stress, gambar tak boleh nak upload)..
Alhamdulillah cuaca macam ok hari ni..harap lah keadaan akan pulih, sian kat member aku, rumah family dia banjir, air sikit lagi nak masuk rumah..aku cukup paham perasaan orang yang dilanda banjir ni..sampai sekarang tak boleh lupa peristiwa banjir 2006 (trauma sampai sekarang..)

Lagi satu didoakan semoga para pelajar Malaysia yang berada di Mesir selamat dan dilindungi Tuhan hendaknya, insyaallah.

So, itu jelah kot..me want to rest ya..

*Ron 97 naik lagi..*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...