Monday, February 21, 2011

Eh, betul kan itu awak? Saya tak silap eh..

Salam,

Sebenarnya petang tadi, dengan secara tak sengajanya aku termasuk web ini..So saja-sajalah nengok stores dia yang ada kat satu malaysia ni..tup..tup, bila nengok yang kat Batu Pahat punya, rasa sedikit terkejut..

Serasa-rasa macam kenal empunya diri yang sedang berdiri ala-ala poyo di kiosk kat Carrefour Batu Pahat, Johor ...Bila masa la gamaknya diambil gambar ini ya..Sila klik di SINI. ( Kena select Country : Malaysia, State : Johor, City : Batu Pahat) - Nak copy dan save gambar macam tak boleh atau aku yang tak reti sebenarnya..huhu..

So, dengan sukacitanya aku pun nak bagi SURPRISEEEE!! kat mrhubby..hehehe..Walaupun hanya bahagian belakang saja, dan tanpa muka, tetap glamer ok..

"Eh, ni betul kan abang?"
"Betul kan?"
"Saya tak silap orang kan?"
"Awak rasa terkejut tak?"....:)

*Sebenarnya kan ada hati macam nak buat business ni..cam menarik je kan, dengan kiosk yang colourful..haii, kalaulah ada duit yang banyakkk...*


*****

Mrhubby : Macamana awak confirm itu saya eh?
Aku : Dah tentulah suami sendiri kot, semua gaya dari depan, belakang, kiri kanan saya boleh kenal la...
Mrhubby : Nasib baik saya tak keluar dengan perempuan lain ke kan..kalau tak kantoi..
Aku : Tau takper..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...