Monday, February 14, 2011

Salam Maulidur Rasul

Salam,

Akhirnya cuti lagi esok kerana meraikan hari junjugan besar Nabi Muhammad S.A.W. Macam aku beritau dalam entry sebelum ni yang aku sepatutnya ikut mrhubby ke Kuala Lumpur..tapi setelah berbincang dan mengambil kira beberapa faktor makanya telah diputuskan bahawa aku tak payah ikut..So me n kids will stay at home..yeay!! :)

Cumanya kesian kat mrhubby la kan..lepas hantar parents dia kat bangi, nanti dia kena balik bp sorang-sorang..tu yang kesian tu..:(..nanti dia ngantuk ke kan, takde orang nak temankan..huhu..

Memula suruh jugak zarif temankan tapi dia kata takmo pasal nak main basikal ngan kawan-kawan..tapi nengoklah esok kan, kot2 ada plan yang berubah ke..

So, sebelum aku melangkah ke bilik nak tido ni, aku nak amik kesempatan ucapkan;

'SALAM MAULIDUR RASUL 
KEPADA SEMUA UMAT ISLAM'

Selamat Bercuti dan manfaatkan hari cuti ni bersama keluarga tersayang...dan jangan lupa nengoklah rancangan-rancangan yang menarik esok k..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...