Wednesday, February 09, 2011

What happen to me??!

Salam,

Seriously today is not a good day for me..Kenapa yea dengan aku? For the first time i do a silly mistake..OMG..aku malu dengan bos aku..bos yang sangat baik tapi aku buat kesilapan yang sangat tak patut..

Actually dua minggu lepas, dia ada bagi note kat aku suruh buat meeting la hari ini, 9 februari 2011..dan dah masuk pun dalam jadual dia..Macam biasa, sepatutnya tugas aku hantar email pada mereka yang terlibat, keluarkan surat, booking bilik mesyuarat, tempah makanan untuk mesyuarat ni kan..But then, apa yang terjadi??

Semua tuh aku TAK BUAT LANGSUNG!! TAK BUAT OK! Serius aku malu pada diri sendiri...Lagi menambahkan tekanan pada diri aku, aku kena call sendiri mereka2 yang terlibat..Majoriti boleh datang la tapi yang tak bestnya masing-masing kata "eh, tak tau pun ada meeting ni, takder surat pun, email pun takder.."

Segan..segan..segan..aku malu pada diri sendiri..rasa macam tak bertanggungjawab..selama-lama buat kerja, inilah pertama kali aku buat silap yang tak sepatutnya..

Lastly, aku hantar sms pada bos aku mintak maaf, dan mengaku semua pun silap aku..Entah apa yang aku fikirkan sampai aku boleh cuai pun aku tak tau..Yang pasti bos tak balas pun sms aku..huhu..Mungkinkah dia marah, aku tak tau? Tapi takperlah..selayaknya pun aku patut dimarah pasal aku buat silap..

Sampai aku tulis entry ni, aku belum lagi jumpa dia..Mungkin kalau face to face, aku akan say sorry lagi..lebih baik mengaku silap sendiri kan..argggghhh..stress!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...