Saturday, February 26, 2011

Terapi minda di hujung minggu

Salam,

Kemalasan untuk berblog..weee..

Hari ni aku memasak untuk terapi minda. Makan tengahari agak lewat, dah pukul 4.30 petang baru dapat makan kuetiau kungfu, ikut resipi Mat Gebu ni ha. Alhamdulillah, sedap..perasan sendiri. Tapi mrhubby bertambah dua tiga kali jugak. :) Confirm Mat Gebu punya lagi best kan, aku punya macam ala-ala je..

Lepas tu aku ada buat Oreo Cheese Cake..Ala resipi simple2 je..tak guna oven pun..simpan dalam fridge je. Waktu aku tulis entry ni, masih lagi dalam fridge..belum boleh keluarkan lagi. Kata kena tunggu 4 ke 5 jam kan, bagi keras betul..so nengoklah camana..kalau jadik alhamdulillah..harap2 la jadik ek..

Kalau jadik kek tu, aku upload gambar, kalau tak jadik, sekian jelah..hehe.

Ok, selamat berhujung minggu..

Malam, aku upload gambar la ye..sabarrr..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...