Monday, February 14, 2011

Adik ni berat tulang ke?

Salam,

Aku cuma pelik je..tangan aku ni serius sakit dan lenguh.. Apahal ek? Agaknya semalam aku dukung zara lama sangat kot masa nengok pengantin..serius sakit ni..Selama ni mrhubby kata dia lenguh tangan bila dukung zara..aku cakap, takkan kottt...zara tu kecik je, ringan pulak..takkan la lelaki boleh sakit tangan bila dukung anak...

Dan hari ni aku macam nak mengiyakan apa yang mrhubby alami selama ni..sungguh..Dari petang semalam sampailah saat aku tulis entry ni, mmg rasa sakit la..Zara memang kuat minum susu, tapi berat cam tu gakk..yang berat bertambah abang dia jelah..

Tapi zara pun minum susu dutch lady je kot..bukan susu mahal pun.. mu berat tulang eh dik? Sapa nak urut tangan ibu ni??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...