Wednesday, March 02, 2011

Promo kejap!

Klik imej utk nengok dengan jelas..

Salam,

Ada sesapa berminat tak nak beli? 

Sebenarnya aku recommend botol air yang 4 tu..sama saiz dengan botol mineral saiz 500 ml..4 kaler cuma RM64.80 je..

Kalau takmo beli botol yang saiz 500 ml ni, korang boleh beli botol air yang saiznya 1 liter tu..boleh bawak bekal air masak ke ofis, sekolah atau u..yang saiz 1 liter tu cuma ada 2 kaler je, biru dan hijau..

Actually aku ni kan tak suka minum air masak atau bawak bekal air g ofis, tapi kan since guna botol air ni, berkobar2 lak bawak bekal air ke ofis..hehe..

Ok, aku takmo bebel panjang-panjang..kalau korang berminat nak beli, email je aku kat secrettupperware@yahoo.com / tinggalkan je komen kat entry ni..:)

Eh, aku serius eh jual tupperware  ni..dah ada blog jugak tapi dalam proses penambahbaikan, kalau nak nengok blog bisnes aku boleh pegi littletinythin.blogspot.com..so kalau korang berminat dengan produk tupperware just contact me..

Lagi satu, kalau nak bagi hadiah kat pengantin ke, aku boleh suggest produk tupperware yang bagus...ok? Kalau boyfriend nak bagi girlfriend ke atau sebaliknya pun boleh jugak...sesapa je boleh guna produk tupperware ni..dijamin sapa yang dapat confirm happy! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...