Saturday, March 05, 2011

Perempuan dan beg

Salam,

Kalau orang tanya apa yang aku addicted? Or apa wishlist untuk birthday aku?

Rasanya jawapan itu hampir sama setiap tahun....iaitu BEG.

Kenapa mesti nak beg kan? Kalau bukan birthday pun tetap nak BEG jugak..entah ek? tak tau..Itu keinginan aku atau mungkin nama lainnya NAFSU kot..:)

Sampai mrhubby penah tanya kenapa perempuan suka beg?
Kan sama je fungsinya? Ada zip, ada kocek, cuma design, brand, color dan size je yang berbeza kan? fungsinya tetap sama untuk simpan barang..

Selagi beg yang lama tak rosak atau koyak, kenapa mesti nak beli beg baru? Kenapa dan kenapa?

Banyak sangatlah soalan mrhubby pada aku waktu tu...

Tapi aku cakap perempuan kan suka bergaya..dah nafsu dia ada 9..nak buat camana...memang tak jemu-jemu..tapi tuhla kadang-kadang terfikir jugak eh, beg tak rosak dah beli beg baru, rasa cam membazir pun ye gak..:)

Tapi aku kalau beli beg pun takderlah mahal sangat..cecah ratus memang ada tapi jenama biasa2 je lah..belum sampai tahap designer handbag lagi..tak mampu ohhh..

Memang kalau nak gi berjalan, tutuplah mata aku ni dari nampak kedai beg..kalau tak, payah lah jawabnya..

Dan tiba-tiba rasa handmade bag ini sangat comel....

*Oh..nafsu...sila pergi jauhhhh-jauhhhh..jangan goda aku ok..*



Gambar dari buttonmybuttons

2 comments:

  1. salam

    hehe..samalah kita,,gila handbeg tapi jrg beli..pelik kan..huhu

    ReplyDelete
  2. oklah tu jarang beli, jimat duit....:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...