Friday, March 11, 2011

Sound direct aje..

Salam,

Hmm, semalam aku agak laser sikit. Sound somebody yang bukan level aku. Agak emo. Ala, istilah lain sound tu macam aku berterus terang la segala benda yang aku tak puas hati. Rasanya ini bukan kali pertama kot..

Actually takder niat nak sound pun. Tapi ter..ter'sound' dan ter'laser'..
Agak bagus sebenarnya bila kita mampu berterus terang. Kadang-kadang berterus terang tentang perkara yang benar adalah menyakitkan dan memedihkan hati. Tapi impak dan kesan dari berterus terang tu yang aku suka. Ada kesan ke? Of course ada..

Dengan person yang aku berterus terang ni memang ada kesan..hmmm, agak terkejut jugak.. Tapi agaknya mesti dia memikirkan segala yang aku cakap semalam.

Dalam hidup ni kita akan berdepan dengan manusia yang bermacam sifat..Ada orang tu, kalau kita cakap dia memang faham dan cepat bertindak. Ada pulak tu, kalau kita cakap macam lemau semacam je, lepas tu nak buat tindakan pun macam berfikir-fikir ngan teragak-agak, patut buat ke tak eh?

So, bagi orang yang agak lemau ni la, kita kena sound kasi clear sikit. Kadang-kadang orang cam ni dia boleh fikir, boleh cakap, boleh bagi arahan, tapi tak pandai jaga perasaan orang lain..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...