Tuesday, March 15, 2011

Kamu semua adalah MY SWEET FRIENDS..


Salam,

Terima kasih pada semua sweet friends yang mengikuti blog ini, sama ada kamu pengikut setia ataupun sekadar mengikut lepas tu berlalu pergi begitu saja, tak apa..Saya hargai kamu semua..Terima kasih.

Di saat pengikut blogger lain beribu-ribu orang, saya baru je cecah 99 orang..hehe..sadis kan..tapi takper..itu dah kira banyak bagi saya yang memang tak begitu rajin untuk blogwalking disebabkan kekangan masa dan komitmen yang ada. Tapi sekarang saya cuba curi masa sikit untuk bw.

So, disebabkan dah 99 orang sweet friends, makanya sesiapa yang bergelar sweet friends yang ke 100, kamu akan menjadi insan bertuah..

Ingat! Sweet friends yang ke 100 jangan lupa komen di entry ini! Mesti yea! Ada something untuk kamu...



4 comments:

  1. huhu...rugi...sy nk yg ke 100 tp 99 ler plak...haha..

    ReplyDelete
  2. eerkk ala..unfollow blog ni dulu pastuh jd follower ke 100 bole tak ~lalalaala~ hehehe gurau je

    ReplyDelete
  3. oh, takper..mungkin ni belum rezeki, manalah tau kot2 satu hari nanti saya nak buat contest ke kan, ada rezeki..kan? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...