Monday, March 14, 2011

Cerita Tangkak 2

nikah sekali lafaz je..

baca lafaz taklik


sarung cincin

uhh..kiss..kiss..

Salam,

Aku malas nak citer panjang-panjang..gambar kat atas tu time nikah kat umah pengantin perempuan..wah, terer anak sedara suami, sekali lafaz je..tapi aku rasa budak-budak zaman sekarang memang terer-terer semuanya..dah buat latihan dulu kan..

Yang aku suka tok kadi tu muda lagi tuh..ala-ala imam muda, sempoi gitu..

Cuma satu je aku tak berkenan adalah nikah malam..leceh la nikah malam kan..Masa tu pendek kalau buat malam kan..kitaorang dapat makan dekat pukul 11 malam la..Aku ni tak kisah makan lambat, yang kesian tu kat budak-budak dengan mak n bapak mentuaku.

So, kalau boleh, buat jelah nikah siang..senang. Balik je dari majlis nikah malam tu, aku apa lagi, terus tido la..ok, sambung next entry pulak..



Ha, ni kes bila nikah malam, budak dah rengsa dan lemas..ntah kat ceruk mana ntah, buat susu, minum..janji ada port boleh baring-baring..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...