Friday, March 11, 2011

Kaler tema pengantin

kek yang dibuat oleh kawan mrhubby - seorang lelaki

merewang

antara hantaran 

Salam,

Bermula hari ni seperti yang telah diperkatakan dalam entry sebelum ini, aku dan keluarga akan sibuk..

Maklumlah anak sedara suami (lelaki) akan bernikah malam ini di muar. So, jadual kami agak pack. Tema sebelah kami kaler oren hitam, tapi maaflah, aku tidak punya masa membeli kain ela, jugak tidak sempat membuat baju..Jadik kami akan pakai apa saja kaler..Tema kami sekeluarga pulak adalah colorful (suka suki je)..

Lagipun dalam majalah pengantin kata, kalau pengantin memilih kaler tema, sebagai contoh - anak sedara aku pilih kaler oren la kan, yang lain-lain tak perlu pakai kaler oren, sebaliknya pakai la kaler yang berbeza ataupun mungkin boleh cari tona yang light2 dari oren ke..kan? betul tak?

Dah kalau semua pakai sekaler dengan pengantin, time bergambar nanti tak nampak la seri pengantin..semua pun sama kan..nengok-nengok eh, mak atau kakak pengantin dah overshadow pengantin pompuan lak..:)

Jadik maaflah eh, kami memang tak mengikut tema..

2 comments:

  1. missbby

    ala..masa majlis adik pun ayu tak ikut tema..janji baju kami satu kayu..hehehe

    selamat menjayakan majlis yer.
    karang,. semua dh sattle...kongsi entry

    ReplyDelete
  2. Beri Laluan

    Nilai 1g Morhabshi sama dengan 1g EMAS. Benarkah?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...