Friday, November 19, 2010

Aik..demam lagi ke?

Salam,

Ok..hari ni lambat buat entry dan mmg tak siapkan entry pun dari semalam..ngantuk giler aku malam tadi plus ada projek khas....hahahaha..kata malam jumaat kannn..tetttttt...takderlah..

Si zara la..tetiba pulak boleh demam..adoii..dapat upah lagi ntah sempena genap 2 tahun kan..kan macam aku biasa cakap, zara suka bagi demam terkejut-kejut..so ibu dia nilah yang bersengkang mata jaga..bagi  dia ubat,jelum2 kan dia..dodoi2kan dia yang merengek2 tuh..
Kalau boleh si zara ni nak aku ada 24 jam je kat sebelah dia, dapat mengulit2 aku..sabar jelah kann..

Jadiknya pagi ni aku lambat pergi kerja, zara meragam2, nak bagi dia warm up punyelah lambat..last2 aku bagitau mrhubby, suruh dia amik aku n budak2 pukul 9 pg..makanya aku g kerja lambat hari ni demi anak2ku..

So nanti aku sambung buat entry ye..ni nak balik umah nak potong daging...nak masak lauk daging pulak petang nie..
 
*Tension semalam tak abis lagi nie, sebab GAGAL masak lauk ayam masak kicap dengan team Malaysia GAGAL dalam Amazing Race Asia...*

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...