Thursday, November 04, 2010

Selamat menghabiskan hujung minggu

Salam,

Oh yes..cuti lagi..selamatlah pada semua walau ke mana saja haluan korang..yang penting sentiasa berhati2..
Kepada mereka yang beragama Hindu, wish u all Happy Deepavali..
Aku ke mana?

Dah kata tak kemana..duduk rumah jelah..aku ni pun belum baik betul..ni lah masanya nak rest sungguh2..ha tambah lagi esok malam nak kena tdo umah mentua..so takderlah plan sangat..more to rest and clean the house..

By the way sama-samalah kita berdoa supaya banjir yang melanda Kedah dan Perlis cepat surut dan kembali pulih..Kesian kat diaorang semua..Aku cukup faham perasaan bila rumah dilanda banjir.
Apa tidaknya, aku pun pernah alami perkara yang sama pada hujung tahun 2006 ke 2007 waktu negeri Johor dilanda banjir besar termasuk kat Batu Pahat..ohh, rumah kat parit raja pun air naik walaupun kat luar saja..kena redah air tuhh..seminggu duduk umah mak bapak kat bandar..perit ohh..Majoriti orang kena pindah sekolah..Sama gak ngan tempat kerja aku..teruk air naik..

Mudah2an semuanya kembali seperti biasa, i'allah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...