Sunday, November 28, 2010

Janji update

Salam,

Selamat pagi..:) 

Kira awal jugak aku update hari ni..kang jadik cam semalam, malas tahap gaban pulak..hari pun sebenarnya sama jugak tapi kesian sapa yang masuk sini tapi takder apa-apa..eh, tapi sebenarnya pun memang takder apa-apa pun kan...

Ok, layan mata jap nengok zara nie;





Sebenarnya si wan adik laki aku tuh bagi budak2 ni dadu apa ntah ada tulisan cina, ala saja buat2 main..sampai si zarif siap tanya pada tok tip dia "tok tip, apa maksud tulisan cina kat dadu ni?"
Hehehe...Tapi maaf lah tok tip dan seisi rumah pun tak tau..

Dan of course budak2 ni lebih tertarik pada binatang ni..nengoklah si zara tuh..ala2 panda la kan..sebenarnya kan bukan budak2 je tertarik, aku pun sama je..Tapi mintak maaflah ni wan yang punya..:)

Ok..nanti aku update lagi apakah yang berlaku semalam yang konon2nya malas bagi aku tuh..tata, nak buat bfast jap nie..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...