Monday, November 22, 2010

Sebenarnya aku pun nak cakap pasal ni jugak..

Salam,

Dok baca blog-blog orang ni, tadi singgah jap blog beautifulnara, so terbacalah entry ini .

Aku kan sebenarnya memang lah nak sentuh bab-bab inilah tapi tak tertulis2 kat blog..sebenarnya kan aku takderlah sampai nak jauh hati dan langsung tak nengok tv3..Cuma aku memang tak puas hati benor bab siarkan citer indon ni..memang makan hati laa..

Nasib baik waktu citer tu disiarkan aku dah pergi kerja..tapi memang benganglah kan..kita beria sangatlah nak menayangkan citer2 indon tapi pikirlah ada ke diaorang nak siarkan citer kita..Seriuslah, aku memang  tak minat lor..TAK MINAT..kadang-kadang ada gak cerita dia yang merapik..ntah haper-haper..last eh aku terpedaya nengok citer indon ni, citer bawang putih ngan bawang merah tu..tapi tuhla pasal aku ulang semula, AKU TERPEDAYA..haha..pasal that time ramai sangat yang macam fanatik jadi aku pun takmo ketinggalan la..but truly aku lagi suka bawang putih bawang merah versi citer melayu klasik kita tuh..lagi beshh..

Memang patutlah, pembaca tu tuliskan rasa tak puas hati dia pada TV3..Harap2 lepas ni TV3 alert la..
Kan malaysia ni banyak drama-drama melayu..kadang-kadang tak puas nengok cerita melayu ni..cerita indon tayangkan waktu pukul 2, tapi aku perasan citer2 melayu disiarkan waktu2 maghrib, waktu2 yang patutnya orang muslim pergi sembahyang..camana tuh? 

So pikir2kan lah..jujurnya aku memang takminat citer indon..lagi aku jaki kalau bukak astro 104, ada je apa tuh tajuknya, CINTA KIRANA eh...huhh, memang tak boleh ngadap la...so pleasee....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...