Monday, November 29, 2010

Jatuh cinta


Salam,

Gambar apakah yang aku nak tunjukkan sebenarnya?...huhu


Oh..gambar moto besar rupanya..haah..semalam on the way nak pegi umah orang kawin, banyak pulak moto-moto besar ni potong keta kitaorang..wah..cair dengar bunyi enjin diaorang..sakit jiwa..lepas tu berdesup laju tinggalkan keta semua..

Waa..aku memang tak boleh tengoklah orang bawak moto-moto besar ni..cair hati..memula jangan nengok muka diaorang, of course la tak nampak kan pasal diaorang pakai helmet fullface..
Nengok moto dulu, pastu nengok tayar beso tu, pastu tengok gaya diaorang, nak2 lagi kalau yang tunggang moto tu stok badan besar2 ala cam fahrin ahmad kan..kena lak kalau pakai jaket kulit...wah..tu belum nengok muka lagi dah jatuh cinta..hehe..gatal..

Kena pulak kalau berenti kat traffic light, tiba2 dia bukak sikit helmet fullface tu pastu, dia senyum ke..(eh, boleh nampak ke dia senyum ek?) tipu..

Oklah,katakan tiba2 yang bawak moto beso ni berenti makan kat mana2 ke, lepas tu aku pun ada sekali, lepas tu salah sorang tu bukak helmet dia, "Alamak, remy ishak ke?" Satu lagi bukak helmet jugak "Fahrin Ahmad ke?"
Dua-dua senyum kat aku....Aku pengsan.............
Ok..apa yang aku merapik nie? Over dan tipu semata..kalau berangan memang boleh bagi kat aku..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...