Wednesday, November 10, 2010

Takmo ingat

Salam,

Pagi ni bangun dengan ceria dan takmo ingat perasaan semalam (aku tak citer dalam blog pun pasal aku bengang la dengan somebody tuh..tapi dalam fb adalah aku luahkan..)

Ok..aku tinggalkan perasaan tu kat belakang..jangan ikut ye..dah takmo ingat..biarlah..perangai orang bukan boleh ubah pun..


Pagi ni ada kerja perlu dilunaskan..ha, amik kau sampai 2 decoder dan plus hp aku sebenarnya..bukan nak dengar lagu ke ok, tapi kerjaaaa....ni tak taulah namanya secretary cekap ke or lembap...aku nak buat report ni, so nak kena dengar balik segala sesi temubual yang berlangsung semalam, nak ditukarkan ke bentuk report..huhu..jenuh dowhh....

Nak kena settlekan sebelum isnin ni...hmmm...

-Ingat nak amik half day arini pasalnya zara tiba-tiba muntah2..perut tak sedap agaknya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...