Thursday, November 25, 2010

Boleh mengurangkan stress

Salam,

Kalau stress apa korang buat nak bagi kurangkan tension tuh?
Makan? Nyanyi? Jalan-jalan?

Ok..tak kisahlah..ikut suka hati...kalau aku bagi ni nak tak?

dah makan pun..bukan aku ye..member aku...:)



Apakah kaitan stress dengan coklat? Ada kata makan coklat boleh kurangkan stress..eh?..ok, actually nak say thanks pada one of the lecturer yang sudi bagi coklat ni..jauh eh datangnya dari UK..sanggup tu aku amik gambar paket belakang..huhu semata-mata nak bagi nampak link website tuh..UK..bukan Ulu Kelang tau, United Kingdom..:)

Sebenarnya dari paket coklat ni je kot dah boleh tau memang bukan dari Malaysia..
Cuma nak cakap lagi, aku sebenarnya la tak berapa gemar coklat bar ni..ni pun aku bagi member2 aku yang makan..memang tak minat...

Hilang nikmat dunia kalau tak suka coklat ni?
Takper..tak kisah pun..
Aku makan coklat tapi aku suka coklat yang biasa-biasa ngan murah-murah gitu yang budak2 suka makan ..kalau nak bagi coklat2 cam gini rupa, aku amik tapi aku tak makan...tak tau naper..

Kalaulah ada pertandingan suruh makan coklat bar cam gini..confirm aku kalah..kalah teruk lagi..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...