Friday, November 19, 2010

Jamu Mak Dara


Salam,

Nie ha, nak share benda yang aku beli raya haji aritu setelah dihasut secara baik oleh kawanku..hehe..

Ok, terus terang aku bukan jenis manusia yang makan-makan supplement ni apatah lagi la jamu kan..padahal mak abah aku memang jenis jaga kesihatan, kalau nengok bakul ubat diaorang, takut eh..sangat berdisiplin makan ubat dan supplement..dah berkali-kali kot parents aku suruh makan supplement, tapi aku ni malas dan degil..

SAMPAIII laa waktu aku sakit baru-baru ni, demam, batuk, selsema, letih, plus sakit2 lain..terus aku realize yang aku ni bukan muda lagi..dan badan aku dah tak fit pun (senam pun tak, fit apa bendanya kann)

Jadiknya, sorang member aku ni suggest la JAMU MAK DARA ni..pasalnya dia ni jenis yang cepat letih-letih..sekali bila dia dah makan, dia kata ketara la perubahan yang dia alami..

Maka, aku manusia yang cepat terpengaruh...terus la rasa nak beli JAMU ni...dan akhirnya berjaya berada di genggaman..hehehe..setakat ni aku baru makan lagi la kan..kot nak cakap perubahan yang ketara sangat tu belum lagi la kann..kalau terus ada perubahan korang kata menipu lak..

Antara khasiat JAMU MAK DARA ni kan;

-Memberi tenaga
-Menyuburkan rahim
-Mengatasi masalah keputihan
-Membuang toksik dalam badan

Kalau nak tau khasiat-khasiat lain meh klik kat SINI....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...