Wednesday, November 24, 2010

Kembali ke Pencipta

Salam,

Entah tetiba aku terusik bila baca blog Ben Ashaari pasal kematian blogger Aisyah . 
Walaupun tak punya kaitan, tapi hubungan sebagai blogger tetap ada..

Sedih mengenangkan nasib enam orang anak-anak yang masih kecik termasuk 3 orang kembar yang masih lagi perlukan kasih sayang seorang ibu.:( Luluhnya hati aku, tak dapat nak digambarkan..

Betul la, kita yang masih hidup ni pun tak tau lagi bila masanya..Kata orang sunat eh ingat mati 7 kali sehari?
Sebenarnya setiap masa memang aku ingat mati, entah macamana bentuk kematian aku pun tak tau..Tapi bila pandang muka anak-anak aku cuma mampu berdoa pada Tuhan, mohon panjangkan usia dan diberikan kesihatan yang baik..Banyak lagi aku nak buat pada mereka, macam tu jugak pada mak dan abah aku..

Buat masa ini, aku belum mampu menerima kehilangan insan-insan yang aku sayang, tapi tak taulah kan..Kita mampu merancang, Tuhan yang menentukan segalanya..

Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah pada arwah Aisyah dan sesiapa jua yang telah pergi..Moga mereka ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..AMIN.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...