Thursday, November 18, 2010

Kerjaaaa

Salam,

Kemalasan melanda diri bila mana datang ofis, keadaan sunyi sepi..huhu..Bos-bos semua takder, semua pun bercuti lagi, terus sampai minggu depan..kebetulan pulak negeri Johor sambung cuti sampai hari isnin-22hb, kerana harijadi Sultan Johor..yeehaaa..seronok...dan di saat orang lain dah naik kerja maka aku akan menyambung cuti pada 23hb tuh..hahaha..

So, hari ni aku buat pengorbanan, pergi kerja lah eh..cukup2lah duduk umah, nak makan ketupat apa lagi..semua pun dah licin..
Dengan baik hatinya, aku bawak bekal roti dan rendang daging yang makcik aku bagi semalam..buat alas perut..alhamdulillah....:)

So, ok..cukup dah...aku nak g sambung buat kerja pagi ni..kerja bertimbun2 niee...nanti petang2 aku update lagi eh..
Tata semua..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...