Saturday, November 06, 2010

Kisah jin..


Salam,

Tetiba kan, aku teringat cerita “I Dream of Jeannie”
Korang penah nengok tak? Rasanya sesiapa yang seusia aku mesti penah layan cerita ni..Kalau tak penah, korang google je or cari kat youtube.. Aku rasa aku nengok cerita ni waktu umur aku 6 ke 7, 8 tahun..lama dah..sekarang ni umur aku dah 31 tahun..

Kisah pasal jin perempuan dalam botol yang minat dengan angkasawan..memang seronok la cerita ni pasalnya jin perempuan ni cantik dan boleh buat magik..hehehe..
Kalau tetiba rumah kotor, dia buat magik je rumah terus jadik cantik..aku kan suka cerita – cerita yang mengarut, penuh dengan angan-angan dan fantasi ni kan..yes..itu adalah aku..hehe..Tapi masa nengok kecik-kecik tu takpenah lak tanya mak n abah aku yang bukan-bukan..

Cuba kalau cerita cam gitu ditayangkan sekarang, mau si zarif ni dah tanya bukan-bukan..budak-budak sekarang ni kan terlebih bijak..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...